Crawl - Chris Brown

Precis ätit middag som bestod av Tacos, gott vare! :)
Sen kommit hem efter att ha vart på stan med syster i några timmar och shoppat, förstår verkligen inte hur vi lyckades vara där i 3timmar, haha gick jätte fort! ;O
Nå men iaf snäll mamma har jag ju, då jag vaknade imorse sa jag att hon måste sätta in pengarna på mitt kort, hon ba- det gjorde jag igr kväll :) THX! :) <3
Var först in på Chili och prövade och köpte tröjan där jag såg igr :)
Sen var vi in på Team Sportia för skulle kolla om dom hade ngn snajsig märkeströja, men hittade ingen fin ..:/
Så ville syste in på den "nya" klädaffären där KC vart så då for vi dit och glad att hon ville dit var jag då!
Hittade mig en grå stickad tröja med 3-kvartsärm, snajsig varen! :)
Sen hittade jag mig ett par coola leggings med mönster och en galet snygg T-shirt! ;)
Så spenderat pengar har jag ju .. men enligt mig var inget av det jag köpte onödigt så! :)
Haha dagens var då lätt när vi skulle vänta tills mamma slutade så vi kunde hämta henne så
sanna ba- men vi far å åker en sväng runt stenbäcken, jag ba- ehh jaha okej..
Haha å så jag ba - går de en hund där? kolla de är en reflex där, ett reflexhalsband?
Sanna ba- vart?
jag- men där, där rakt fram! OJ jävlar, det var vist en påstlåda! ;O x)
Hahaha fatta hon skrattade åt mig, men de liknade en hund med reflexhalsband på långt håll! ;O (a)
Haha sen vare litt roligt på den där klädaffären hon i kassan trodde syster yster var min kompis, haha jag höll ju på börja skratta o sanna ba - hon är min lillasyster, de skiljer 5år mellan oss..
& expediten ba -oj förlåt, jag trodde ni var lika gamla

haha fast lite förlåtligt kanske? jag är 15cm längre än sanna och det skiljer 5år mellan oss, OCH vi ser inte ut som att vi är syskon (inte enligt mig iaf) x)
Nåja nu vet jag inte vad jag ska skriva .. ska lyssna på Paramore´s musik iaf, gode bra! :)
pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback