Duktigt Josse, duktigt!

inte vart så aktiv på bloggfronten idag men har haft annat för mig, som att möblera om och städa rummet.
Så nu kanske man förhoppningsvis kan sova utan att det drar kallt som f*n vid huvudet?!
Haha kanske inte världens bästa idé att ha sängen vid fönstret då det är vinter? (a)
Nåja nu har jag då iaf fixat det och städat när jag lika var igång.
Insåg även att det inte var så lätt som jag trodde att flytta en bokhylla med en höjd på 175cm själv, men de gick! ;)
Nu ska jag väl snart fara och ta in pållen, eller nu så avrundar inlägget här :)
Pusspuss på er! :)
btw, Tror jag ska se film sen ikv, ni kan ju messa nå bra film tips ;)
Pusspuss!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback