Ed Hardy

Precis kollat på Ed Hardy kläder/skor/accessoarer, fatta rik jag vill vara så jag kan klicka hem alla Ed Hardy saker jag vill ha! ;)
Nå ni ska iaf få ett "ihop mix" av det jag skulle vilja ha just nu, dock är inte armbanden och jeansen av Ed Hardy märket, men dom var snygga! ;D


Så sjukt snygga saker!!! ;O :D
haha helt kär i väskan, men isf måste ngn vara dum nog att ge mig 5000:- till en väska, helt sjukt! ;D
Sugen på att klicka hem ett par Ed Hardy skor, har tidigare sett ett par jätte snygga men nu hittar jag inte dom så man kan köpa dom (dock inte dom på bilden men dom är åxå snygga) :)

Nåja nu ska jag iaf gå ner och be mamma sätta in pengar på mitt kort, ska kanske in på chili imrn och köpa iaf en tröja jag såg där idag men hade kortet hemma, så skickligt!
Sen kanske det blir ngt mer om jag hittar, kollade inte så jätte noga idag för det är mkt jobbigare och kolla och veta att man inte kan köpa ngt just då eftersom kortet är hemma, så hann bara se den där tröjan i farten ;)

Nå snart går det iaf 90210 på tv, eller det är 25min kvar men ändå :)
Kommer inte ens ihåg hur det slutade sist, haha ett bevis på att det borde gå fler gånger än 1gång/vecka! ;)
Nå nu vet jag inte vad jag ska skriva, hmm ... har iaf hunnit vara till stallet en sväng och fixat klart allt i stallet, typ mocka å sånt och sen hämtat in söt ponnyn :) <3
Helt söt hon var när jag ledde in henne, Walle & den nya pållen hade flyttat ner till en av hagarna vid Kira, Smokies & Ladans och när Kira skulle gå förbi typ studdsade hon på stället och frustade, så söt! :')
Nå pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback