Flipsyde - A change

Måste bara säga att låten som är som rubrik är gode bra! :)
Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik, kollar facebook å hästannonser, haha fin kombination! ;)
Har hunnit vara till stallet som vanligt på morgonen och fixat till Kira, sen tänkte jag rida men när jag var nere i hagen och skulle ta in henne ångrade jag mig så busade lite med henne i snön ist, uppskattat av pållen som hade öronen spetsade rakt fram, helt söt var hon när hon skulle plumsa genom snön som var upp över knäna :) <3
Sen har jag inte gjort så mkt, ska se en film strax och borde plugga lite sen .. låter verkligen inte lockande men men..!
Sen ska jag nog oxå klicka hem en av mobilerna! :) (y)
Nå vet inte vad jag ska skriva så pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback