Future Love - Kristinia DeBarge

Sitter och kollar hästannonser men ska snart gå och sova, eller så fort jag bloggat klart :)
Skola idag som vanligt då, gick rätt fort :)
Sen har jag inte gjort så spec mtk, suttit vid datorn och varit i stallet och ridit ponnyn :)
Hahaha undra va Kira fick för nå cp ryck men iaf:
Jag red henne barbacka ute på gården, det var mörkt och plötsligt börjar hon stegra och sen bockar hon flera gånger och jag åkte över hennes huvve, OVANLIGT kan jag ju tala om! Hon brukar aldrig få av mig, inte ens barbacka!
Nåja ibland bhr man få smaka på snön oxå, gick ju rätt bra iaf, bara en halv öm vänster arm men annars äre chill, vad jag känner nu iaf :)
Men innan hon började tjorva var hon fin, jobbade på jätte duktigt! :')
Nå nu ska jag sova, pusspuss :)

jodå, jag älskar min systemkamera! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback