Gymnasieval

Ojojoj .. lovade er ju ett mer detaljerat inlägg från idag så, here it goes!

nå skola som vanligt idag då, matte först på morgonen men var lika klar med de där grejset vi skulle göra, så direkt när jag såg att Jenny (SYV eller heter de SYO? nåja shit the same!) kom till skolan gick jag dirr till henne och fixade klart mitt gymnasieval, har inte ens funderat på nå mer gymnasielinjer sen jag bestämmde mig för estet så det har vart chill! :)
Så då fixade vi de där grejset och i 1a  handsval har jag Estet med bildinriktning och i 2a handsval har jag OP, men skulle jag nu ångra mig och vilja gå ngt helt annat kan man ju ändra det i Maj men jag tror inte jag kommer ångra mig, estet känns som rätt linje för mig! :)
Jo viserligen hade det väl vart roligt att gå ngt ridgymnasie, men jag har insett att det inte ger mig spec mkt hur som helst.
Jag menar, jag har egen häst och mamma som kan hjälpa mig med henne.
Jag menar, varför skulle jag vilja flytta sj till Södra Sverige för att gå ett ridgymnasie? när jag lika har egen häst och hjälp här hemma?
Nej, isf blir det efter gymnasiet för jag tror det isf skulle ge mer då :)
Nå men nu är iaf gymnasievalet gjort, inget mer funderande på det! :D

Nu så funderar jag om jag ska gå ner och dra på mig ridkläder och fara till stallet och rida Kira, tror jag gör det :)
Puss på er :)


Kommentarer
Christine säger:

Ojj du ritar jätte bra :D

Jag älskar att rita

jag har diabetes, typ 1, hur länge har du hafft?

2010-01-21 | 19:35:29
Bloggadress: http://chrisssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback