Hissar & Dissar!



* Flipsyde - Dom har mkt bra musik och låtarna har bra texter som man lätt kan "få bilder" av i huvudet :)

* Musik - Spelar ingen roll vilket humör man är på, det finns alltid någon låt som passar en.

* Kladdkaka - haha så otroligt gott! ;D





* Disktrasor - Jag har "fobi" för sådana, så äckliga!

* Då jag är hungrig - Jag bli arg på allt o alla, haha fast dom flesta vet att det är för jag är hungrig så tar inte de så seriöst om jag säger ngt halv dumt ;)

* Falska människor - Ngt av de värsta jag vet, tål inte människor som inte kan stå med båda fötterna på jorden och måste ljuga om allting.

* Fjortisar med "Idomin läppar" - Så otroligt galet fult! Förstår inte ens hur man kan vilja ha vita läppar? Så riktigt äckligt fult!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback