Hissar & Dissar!

* Oväntade pengar - är alltid en lycka att upptäcka, om man märker att man har pengar i jackan eller får pengar av ex. mormor och morfar, är alltid en lycka! ;)

 

* Bra filmer - Bra filmer är uppskattat av mig! så man inte känner att man suttit och stirrat i tvn i 1½ timme för ingenting :)

 

* Paramore - verkligen älskar deras musik, den är underbar! Mer går inte att säga!? :)

 

Min dator - verkligen älskar min bärbara dator, helt underbar är den! jag nästan bor framför min dator, 17,3" , photoshop osv. Säger inte det inte sig själv att den är älskad av mig? ;)







* Spotify reklamen - så irriterande då man väntar sig att det ska börja en ny bra låt och så blir det reklam, och inte orkar man ju vara premium medlem heller, nejdå!



* Minusgrader - är det kallare än -10 grader kan jag säga att jag inte har så stor lust att gå ut, även om man måste då man har pålle men man fryser ju så, om händer, fötter och ansikte, uscha!



* Folk som inte kan stå för saker dom sagt - så riktigt onödigt, kan man inte stå för saker man sagt bör man nog tänka efter lite innan man öppnar munnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback