If you want to make the world to a better place take a look at yourself and make a change

Jag har beslutsångest, eller egentligen så kanske inte men iaf ... jag ska köpa ny mobil men valet står mellan 3, men tror jag vet vilken jag ska ha ;)

Här är iaf dom jag funderat på med plus och minus beskrvning under ;D


Sony Ericsson w508

Plus:
+ det är en walkman mobil.
+ den har snyggt utseende

Minus:
- den har inte så bra kamera
- har hört att dom lätt blir glapp


 

LG ku990i

Plus:
+ den har bra kamera
+ den har blixt
+ den är snygg

 

Minus:
- Det är en touch (brukar börja tjorva efter ngn vecka)
-  Den ser lite klumpig ut







LG bl20

plus:
+ den har bra kamera
+ den har blixt
+ utseendet är snyggt
+ menyn är snygg
+ den har "knappar"

minus:
- har faktiskt inte hittar några minus med den! ;)

Favoriten just nu är då bl20, snygg och verkar bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback