Ison & Fille (ft. petter & mogge) - för alla dom

Sitter och chillar och letar efter musik på spotify och roade mig nyss med att pröva göra ett gymnasietest men nu är de slutgjort sådana för min del, som visar bara fel!
Funderar vad man ska göra nu om man skulle ta och gå och äta och sen sova, asså fatta skönt e var å gå o sova tidigt igr! ;O
jag vaknade kl 6 imorse och var inte ens trött, OTROLIGT!
Fast sen på skolan kan jag ju säga att jag var trött, haha på musiken höll jag på att somna och på engelskan råkade jag somna i några min ;)
Näe nu ska jag nog pallra mig ner och äta och sova sen, haha halv 10 idag då så kanske jag slipper somna på skolan imrn? ;)
pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback