I've never felt like this for someone who I feel for you..

Inte hänt spec mkt sen jag bloggade sist, men kunde inte låta bli att logga in på bloggen .. godkände nyss en komentar och ja becky, de såg gott ut ;)
Har iaf hunnit skratta tills jag grät, haha jag har ju sagt att jag kan börja skratta åt ngt som inte ens är roligt tills jag gråter, helt sick! ;) fast den här gången var det ju iofs roligt..!
Sen hunnit vara till stallet och fylla hö till pållen, höll på frysa ihjäl för mina handskar var fuktiga o de var -20 ute .. å i höladan vare kallt, usch!
Och så vare kolsvart när jag gick in dit, uscha på de med! (a)
Nåja överlevde ju det oxå, ingen katt som höll på skrämma ihjäl mig idag!
Haha när jag inte vet vad jag ska skriva om så ursäkta om mina inlägg är tråkiga o läsa, men är det tråkigt kan ni sluta läsa nu ;)
haha nåja överlevde ju då de me, sen har jag hunnit göra sittups, som vanligt :P å "stretch tränat" ok, de där lät jävligt udda men så man blir vigare, kan vara bra o kunna om man ska träna gymkhana me ponnyn, och kan lova att jag märker skillnad, i julas kunde jag inte ta med ena handen fråm till foten för de gjorde så satans ont, nu kan jag sitta med båda händerna på fötterna rakt fram utan att känna ngt, det kallas smidighet! ;)
Nå funderar om man ska orka slå på ngn film, men det är tveksamt, haha! :D
pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback