Jesse McCartney - Beautiful soul

Kanske dax att ge er en liten uppdatering?
Nå var ju då till stallet imorse och släppte ut ponnyn i hagen och mockade, fyllde hö och fixade allt sådant :)
Sen putsade jag Kiras dressyrsadel eftersom jag inte hann ta den igr då jag putsade det andra, sen putsade jag Smokie och Ladys träns och Kiras bakåtskurna sadelgjord (till dressyrsadeln), haha den är så gulligt liten om man jämför med typ Smokies, tror kiras var 55cm? ;)
Sen tvättade jag hennes extra dressyrgjord och tog fram spreneger stigbyglarna och insåg hur sandiga dom var sen i höstas då det blvit lera på dom och det torkat och jag inte använt dom sedan dess (a) som dom blev oxå rengjorda :)
Sen for jag och mamma hem och då jag kom hem typ åt jag och chillade framför datorn och fixade ett till nytt hajtandsflätnings pannband, kanske ska ha de då jag rider Sunny eller så får Smokie det :)
Sen var vi och hämtade ut mitt paket med kläder + accessoarer jag beställt, dom passade bra iaf :)
Haha sen har jag gått omkring i mina nya skor, för snygga! (slänger in en bild i slutet av inlägget) ;D
Hehe jag är ca. 180cm då jag har dom på mig (a) ;)
Nå ska snart äta och sen kanske vi far till stallet och motionerar lite hästar om det inte är så jätte kalt, men kanske iaf borstar och pysslar med dom :)
pusspuss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback