Lady GaGa - Monster

Hade verkligen ingen idé på rubrik så ni får en låt som rubrik, men har på känn att det stått så för inte så länge sen? asså låten ;)
Nåja idag har de iaf vart skola som vanligt, gick rätt snabbt idag med för slutade ju 13,40! ;D
på svenskan har vi typ bara gått igenom till nationella och fått pröva göra nationella i svenska från 07, eller typ 2 uppgifter men dom var galet lätta, så är de så lätt på provet vi får göra sen lär jag inte ha ngt problem med det! ;D (y)
Sen då man slutade var ja bara hem och åt och var ut me hunden och sen for jag och syster till stallet och fixade till pållarna och så, sen hem och äta och sen hamnade jag som vanligt framför datorn, ovanligt?
Ponnyn får iaf vila idag, orkar inte fara och rida så hon får en vilodag :)
Nå nu vet jag inte vad jag ska skriva så pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback