Latisch Emilia

Kände för att blogga men hade absolut ingen aning om vad så tänkte göra ett inlägg om världens sötaste hund, nämligen min! ;)

Milla som hon kallas till vardags heter igentligen Latisch Emilia och är en tibetansk terrier och har lång stamtavla, hade kunnat rabbla upp lite av den om jag hade haft den brevid mig men den är nere någerst och orkar inte gå och leta :)
Hmmm .. hon är ca 35cm stor, alltså rätt liten, fyller år den 10 Februari och ska jag vara ärlig så kmr jag inte ihåg när hon är född men tror hon fyller typ 6år :)

Milla älskar att vara ute å promenera, .. eller ligga hemma i soffan, ;D
haha men vet inte vad jag ska skriva så snör in några bilder ist! :) <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback