litet hästtest

Testet för alla bloggare
Ditt namn: Josefin Strömberg
Ålder: 15
Hur länge har du ridit: Jag har haft egen häst i 8år och ridit över 9år.
Klubb: Just nu ingen eftersom jag rider privathäst :)
Favoritponny:
Shikira
Favorithäst: rider inte storhäst så ofta men en av dom är Sunny Shine
Ridsportförebild: Meredith Michaels Beerbaum
Hopp- eller dressyrryttare: bra fråga, båda om jag ska vara ärlig ;)

 

Utrustning
Parlanti eller Tretorn
JW eller Speed Air
Glengordon eller Dyón
Anna Scarpati eller Scapa Sport
Lamicell eller Pessoa
Veredus eller Eskadron
Boj eller Ume
Pikeur eller Kingsland


Din drömhäst
Kön: Sto
Mankhöjd: 165-168cm
Ålder: 5-10
Stamtavla: jag är inte som alla, stirrar mig inte blind på stamtavlan, men fin hopp eller dressyrstam :)
Inriktning: fälttävlan så man har allt i ett "paket" , men den ska vara väldigt välriden!
Kapacitet: bra kapacitet och förutsättningar till att gå långt :)
Personlighet: den ska vara pigg, och lugn att hantera och ha glimten i ögat ;)
Övrigt: Den ska vara fint byggd och vara vacker att se på då den rids, bra kapacitet både inom hoppning och dressyr, riktigt bra steg och ha en fint byggd hals och vara välriden och inte varit skadad/sjuk.
En pålle som blir som en familjemedlem, inte bara en "häst" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback