Movie

Duktig jag känner mig! haha :D
Hade lovat en att se 3 filmer i helgen och nu har jag gjort de, never back down var ju helt klart bäst iaf! :)
Såg iaf my bloody valentine nyss och det var då första och sista gången, inte för att den var så läskig men den var äcklig, de var så mkt blod! sånt är läskigt/äckligt!!
Fast kanske inte hade vart lika läskigt/äckligt om man inte sett den sj .. det brukar dom inte vara! ;O :D
jag har ju klarat att se black x-mas, wrong turn 1&2, i know who kill you, teh frontier, jag vet vad du gjorde förra sommaren 1&2, motorsågarexpressen, REC, SAW 4&5, och säkert ngn mer :P
men jag och skräckfilmer själv .. det går inte ihop!!
haha nå nu ska jag kolla pix å lugna ner mig lite, haha :D
pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback