Ojoj .. drogad av en låt ;)

Haha ska ge er uppdatering om min dag och inte bara om hästar/ hästprylar och hästtävlingar, fast iofs handlar ju min blogg till mestadels av sådant. :)
Nå var ju till stallet imorse då och fixade allt till ponnyn och sen smörjde jag hennes träns och sadel så nu är de rent och fint :)
Sen for man hem och åt lunch, gick och satte sig i sängen med datorn i knäet och sen har man suttit här tills man skulle äta middag, var ner och åt och sen gick jag tillbax till datorn och satt här till 9 och så gick jag ner och åt och sen var jag ut med hunden en snabbis och sen vart jag sjukt sugen på ngt gott, men vi hade typ inget godis lr nå så då åt jag glass och satt och pratade häst med mamma i köket och sen tvingade jag mig själv till att göra lite sittups så jag inte blir för otränad nu då jag inte ridit på några dagar då de vart så kallt och magmusklerna är jag rädd om, icket kul (haha tummen upp till min fina stavning) att ha dressyrträning och inte ha nå magmuskler, ohnej! :)
Sen gick jag upp till min älskade dator och hittade en till tävling om benlindor från Kingsland jag är med och tävlar om :)
Nu ska jag kolla nå bloggar jag kollar varje dag, sen kanske jag ska se film :)
puss på er! :) <3

jo btw, rubriken .. är riktigt beroende av låten Ison & Fille (Feat. Petter & Mogge) - För Alla Dom
lägger in låten här under :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback