Paramore - Brick by boring brick

Ska bara snabb blogga innan jag springer ner och går ut med vovven och diskar, haha mamma lovade mig god mat om jag diskade så .. vad gör man inte när diskmaskinen är "trasig" ? haha jaja nå fel vare iaf!
Har iaf vart till stallet imorse och ridit Kira och mockat och sådant till henne, sen hemma o busat me systers hund ute i snön, haha han är för söt! :)
Så nu ska jag äta och sen fara till stallet och rida stor hästen, får se hur det går? :)
Jag kmr va helt slut, är nu helt trött i benen efter att ha ridit i ca. 40 min i jockeyläder i hoppsadeln för jag orkade inte länga dom sen jag för ngn dag sen var och galoppa me henne i sommarhagen, men nu är ja helt trött i benen!
Tur jag får ha dressyrsadel sen, HAHAHAH!:D
nåja nu vill min hund ut, hon sitter o ser på mig och morrar, så pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback