Paramore - Ignorance

Precis kommit hem, slutade 15.10 och det är ett mirakel att jag bara lyckades halvsomna 1 gång idag!
Haha så fult imorse! Sanne satt å pratade åt mig o jag svarade inte så hon ba - JOSSE!
jag ba - va? sa du nå? (a)
Haha var nog en aning trött ;)
Nåja dagen gick hyffsat fort, typ inget jobbigt .. eller no o matte men de var rätt chill idag ;)
Även om jag var sjukt hungrig då jag hade no men överlevde det för var så hungrig så jag slutade känna det, haha!
Sen på matten läraren ba  -ni bhr inga böcker idag för vi ska ha prov!
Man ba "ehhh thx, första mattelektionen efter jullovet, så lyckat!"
Men det gick faktiskt rätt bra tror jag, eller de kändes så och de var typ inget "riktigt" prov, bara förra årets nationella så ;)
Smart att han ba - ja du kan ju ta facitet och rätta o ge mig provet sen så ser jag ju hur de gått.
Haha så smart! ;)
Ska väl strax gå ner och äta och sen fara till stallet och motionera Kira, hojja då ska då stiglädren längas för annars kmr jag inte kunna gå imrn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback