Rihanna - Russian Roulette

Precis fixat ny header på bloggen, får se hur länge jag har den men hade inget att göra så gjorde en ny, så roligt att använda photoshop ;D
Har absolut ingenting att göra nu heller, tror jag ska gå ner och om det inte är hundra minus ute kanske jag går ut och tränar lite hoppning med vovven :)
Sugen att fara till stallet och rida men inte om det é jätte kallt ute, känner hur rastlös jag är då jag inte ridit på flera dagar! ;O

Jo btw, skulle bara kolla min mejl innan jag skulle gå ner och äta lunch och blev ganska överraskad kan jag ju säga! :D
Har blivit erbjuden att börja rida en storhäst några dagar/vecka! :)
Så ska pröva pållen nu i veckan om det inte är så kallt och om vi kommer överens och jag hinner med skolan och Kira oxå så ska jag börja rida den!! :D
Roligt ska de bli, och bra träning att rida ngn annan pålle än Kira, och en större! :)


Kommentarer
Frida säger:

Härlig blogg , är hästarna på bannern din ??

2010-01-05 | 17:53:06
Bloggadress: http://friid0a.devote.se
Lollo säger:

Vilken härlig blogg! :) Förresten, var gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg! :)

2010-01-05 | 18:09:22
Bloggadress: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback