Taio Cruz - Break your heart

Dax för lite uppdatering, märks att det är skola för då är inte min statistik lika hög! ;/
Nåja men skola som vanligt då, gick rätt snabbt för hade rätt roliga lektioner .. haha!
Något sjukt otroligt som inträffade idag på matten var iaf att vi gjorde oförberätt prov och jag spikade det! :D
Fifan vad överaskad jag blev, jag fixa de i matte = otroligt!
Sen i nå so grejs hade jag 10/12 rätt och sen på ev så säger ju lärarna vad man typ skulle fått för betyg på de man gjort, för man får ju inte betyg i ev men de kan ge + i bildbetyget. å vad händer där då?
Men gissa vem som kladdar ihop ngt med en blyertspenna på ett papper och fixar mvg på de! ;)
Hehe med andra ord ganska bra dag, sen hände de väl andra roliga saker oxå ;D
pusspuss ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback