Turnin me on - Keri Hilson, Lil Wayne

Asså shiet, det är ynka 23 dagar kvar innan man ska valt gymnasie! ;O
Satt igr och läste igenom blogginlägg från förra våren typ och kollade vad jag hade för gymnasieplaner då, kan ju säga att dom ändrats ganska rejält!
Då var jag inne på att gå sammhälls eller NV, sen var jag inne på frisör och så i höstas på OP, sen ändrades det till media, och så till estet och sen till barn & fritid, men jag är ganska säker på vad jag kommer välja! ;)
Det kommer nog bli något jag fått höra länge att jag borde gå, min lärare på mitt utvecklingssamtal ba - ja du borde VERKLIGEN gå det, jag skulle inte säga till en elev som jag inte tycker ska gå det att dom borde gå det. Du skulle nog tycka det var roligt eftersom du är så duktig och blahablaha :) hjälpen uppskattades av mig!! :)
Så i våras var det ngt jag absolut inte ville gå, jag var helt inställd på att jag inte skulle välja det .. men sen började jag smått ändra inställning till det, och efter att ha vart dit då skolan hade öppet hus ändrades hela min inställning till det! ;O
Så känner mig ganska lugn inför valet ändå .. för jag tror inte jag ska hinna ändra mig och gör jag det inte blir mitt val estet!
Har man mvg i bild, får fotojobb av andra och får betalt för det osv . så platsar man nog in på estet ;)
Vad som fick mig att ändra mig var nog när jag var dit då dom hade öppet hus, det kändes så rätt när man var i "estet längan" och sen när jag fick mitt bildbetyg och insåg att jag har det högsta betyg man kan få i bild, då ändrades nog min inställning till estet ganska mkt ;) haha och nej jag gör det inte för att jag är lat, estet är en ganska pluggig linje för den som inte viste det.
Nåja .. hoppas jag väljer rätt? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback