26307 timmar, 1096 dagar, 36 månader, 3 år..

...I 26307 timmar, 1096 dagar, 36 månader, 3 år har jag idag ägt min underbara ponny Shikira! Med andra ord firar vi vår 3:års dag idag! :') <3

Helt otroligt hur fort tiden gått, ja menar 3 år -> 36 månader! ;O
Hon har verkligen förändras och utbildats sen jag fick henne, lika så jag som ryttare.
Men dom vi är idag, hade vi inte varit utan hjälp från mamma. Så enormt tack!! :) <33
När Kira kom var hon mager, omusklad, osäker och allmänt nervös. Idag är hon i jätte bra hull, väldigt fint musklad och inte osäker i ridningen. Det tar tid att lära sig rida ny hästar bra, det vet jag. Och jag vet oxå att all tid jag lagt ner på Kira har hon och är hon värd! :')
Hon är helt enkelt det finaste man kan ha! :') <333
(Lägger in en massa bilder från 07 - 10)

2007 ->





































2008 ->







































2009 ->



















































































 































2010 ->













































SHIKIRA
*1997
Connemara/ arab/ engelskt fullblod
Äg: Josefin Strömberg

Jag älskar dig gumman!! :') <3


Kommentarer
Hilda säger:

Svar:

Tävlingen är i norrskenet fredag och lördag :) Jag tävlar dock bara lördag - LB:1 och LA:1. Men Kajsa och Elin Eberhardson tävlar fredag så då ska jag vara hästskötare :)

2010-07-13 | 14:39:43
Bloggadress: http://HildaEnstrom.bloggplatsen.se
Sara<33 säger:

Gud va söt Ponny!!<3

2010-07-17 | 19:26:47
Bloggadress: http://hastsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback