90210

Snabb bloggar lite innan jag ska gå ner och käka.
Har iaf vart hos mormor och morfar idag, sedan tidigt imorse då jag åkte med mamma då hon började jobbet.
Käkade frukost hemma och sen hoppa jag in i bilen och åkte till dom, kom dit och la mig på deras kökssoffa och somnade ;)
Sen har jag inte gjort ngt spec, sett sommarlovsmorgon. Ett av dom där programmen som går 09,30. Haha var nästan lite roligt ;)
Sen har jag även sett Twilight, börjar bli lite tråkigt när man kan säga alla repliker i hela filmen innan dom i filmen säger de. Haha ni tror inte jag sett filmen si sådär några gånger, många gånger? :D
Men jag kan verkligen inte tycka att filmen är tråkig för de, för den é grym! :)
Sen har jag legat ute och solat i värmen tills mormor tvingade in mig, dock är jag tacksam för de för de gör så satans ont att råka bränna sig :)
Sen har jag vart till stallet och fixat allt till Kira och sen hamnade jag här framför datorn, som vanligt.
Ska gå ner och käka nu och sen funderar jag på att sätta mig och se lite av 90210 dvd-boxen :)
Nå ids inte blogga mer. Just ja, måste kolla hastnet och kolla om de kommit ut nå fina hästar på annons! :)
Pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback