Airplanes, part II - Bob ft. Eminem, Hayley Williams

Såg just att de finns två versioner av Bob's låt airplanes.
 Själv har jag inte hunnit bestämma om jag ska tycka bättre om "orginalet" eller den nyare versionen,
har hört orginalet miljontals gånger och den nyare versionen hör jag just nu för första gången så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka ;)
Resten är upp till Er, vilken version är bäst?

Orginalet: Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version
Nya Versionen: Bob – Airplanes, Part II [feat Eminem & Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version


Kommentarer
Emil säger:

SV: Haha tack själv hurru ;) :)

2010-07-17 | 15:15:05
Bloggadress: http://[email protected]
Matilda säger:

Hos alla som säljer De Niro tex Skara Hästsport. Vet ej exakt vad de kostar men skulle gissa på ca 6000kr.

2010-07-18 | 10:23:25
Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback