Eric Saade - Break of dawn

Imorse efter jag käkat frukost for jag och mamma till stallet och släppte ut pållarna, mockade och fixade allt de vanliga och sedan vad jag bara hem och käkade lunch så for vi till Haparanda.
Hittade mig lite nödvändiga grejor iaf, bla. Lösnaglar, nagellack x2, ett par röda converse och säkert något mer som jag inte kommer ihåg :)
Kom hem vid middagstid så var bara hem och käkade middag och sen for vi till stallet.
Tänkte ta ut Kira på en skrittrunda, barbacka såklart. Började med att skritta henne i Jasmine och Miras sommarhage och sedan tänkte jag skritta henne en bit efter byavägen men det slutade med att jag hamnade inne i Pondes paddock ;)
Dressyrade lite med henne där, hon var jätte mysig och hade vi tävlat då kan jag garantera att vår ökade trav hade fått höga poäng. För den var super! :)
Haha dock är inte Kira van vid stökiga gårdar så det var nog de läskigaste enligt henne!
Hallelujah de låg ju massa skrot på backen, bommar, stolar, vattenslangar osv vid ridbanan.
Nej sånt är inte min häst van vid, dvs. skrotet på backen. Vi föredrar snyggt och rent ;)
Hon var iaf mysig :)
På vägen hem var det väldans mycket mygg så hon skrittade fort som jag vet inte vad! Dock gillar hon ju inte mygg heller så :)

Snör in någon bild sen idag, väldigt nygg ridoutfit jag hade! :D Mjukisbrallor, adidad kofta och vanliga Nike skor ;)
Pusspuss! :)







Kommentarer
Jonna säger:

då är de väl kanske dags att börja miljöträna hästen?

2010-07-25 | 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback