Dressyr sugen..

Blev riktigt sugen på att rida ett dressyrpass med Kira, dock kanske inte världens bästa sak att komma på 23:36 en Tisdag kväll?
Får väl hoppas att jag, pålle och alla andra mår bra imorgon och att det är någorlunda bra väder.
Jag skulle faktiskt inte klaga om det var lite mulet imorgon, för det är rätt skönt att dressyra om det inte är +23 ute på ridbanan och vindstilla.
Nä nu ska jag stänga igen min dator och sedan ska jag gå och krypa ner under täcket och somna till Sex and the city.
Puss och godnatt :)


Kommentarer
warnmark -hästblogg säger:

Sv; Vi har testat några globus men de hamnar i bakvikt :(. Och hdr har jag för mig att vi har testat, en modell. Sen är det nästan ingen som har dom här borta :o

Men tack för tipsen :D

2010-07-21 | 20:06:55
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback