Filmer från igår

Bad mamma filma igr då jag hoppade Kira, dock hopapde vi inte alls högt igr eftersom det till stor del bara blev "konstiga hopp" eller avfallningar så ville inte sätta press på varken häst eller mig själv så vi hoppade bara lite små hinder igår :)
Skärpan är inte den bästa, men får ev. filmer från idag då jag ska rida efter middagen så får hoppas skärpan är bättre då. Visade just mamma hur man ändrar skärpan så får hoppas det blir bättre filmer då :)
Helst utan avfallningar oxå då jag tänkte hoppa henne eftersom Kira tog kanske 4-5 hopp igr på hinder som inte var spec höga.
Nå laddar upp dom, och på 2:a filmen vet jag att galoppen inte var den finaste men Kira + hopputrustning = hoppträning och enligt Kiras tycke behöver det inte vara lika elegant som på en dressyrträning. Hon tänker nog mer "hoppning går på tid, dressyr på stilpoäng" Och så hade hon stått i 2 dagar och dom dagarna innan bara ridits lite lugnt barbacka på ängar, efter infarten, runt stallet och barbacka med gummibett.
Nå man kan inte skylla iväg fel på ngt, alla ridpass går inte bra! :)

OBS!!! SKÄRPAN ÄR BÄTTRE ÄN DEN SER UT PÅ "STILLBILDERNA" OBS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback