All time low - Damned if I do ya, damned if I don't

Dagen har spenderats ute på stan med Ammi, känner mig dock väldigt duktig som endast slösade 15:- på en mjukglass. ;)
Är en sådan som är väldigt snål då jag har egna pengar att betala med, men vadå? Ju snålare jag är ju mer hinner ju penga högen växa ;)
Sen har jag vart förbi stallet en sväng och mockat och tittat till Kira, hon fick vila idag då det var så kvavt ute.
Ska kolla om det finns några snygga hästgrejor att ev. beställa hem, känner mig sugen på ett Lamicell schabrak fast jag vet inte hur jag ska göra. Nu blev jag snål igen ;)
Sen vill jag ha en Lamicell hjälm, en master (Helst vill jag ha en GPA eller en JW hjälm). Och ett fleecetäcke, ett nytt dressyrträns, och färgade sprenger stigbyglar, ett till rakt äppelbett.. Och säkert en massa mer om jag tänker efter :)

Nä nu ska jag se 90210, håller på avlida av värme här inne. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback