Follow Through - Gavin DeGraw

Min blogglust suger just nu, har seriöst inget att skriva om.
Om ni inte vill ha min dag i punktlista?

*Vaknar 06,32, åker bil 12min, hoppar ut ur bilen och går in till mormor och morfar.
* Går in genom ytterdörren halvt i sömnen och ser målet - kökssoffan!
* Käkat frukost halvt sittandes/sovandes på kökssoffan.
* Lägger mig på kökssoffan och somnar!
* Vaknar 09,01 av att de SPÖREGNAR och låter illa som f-n!
* Sitter i gungstolen i köket och oroar mig för att den ska börja gunga, haha råkade gunga lite för mkt med den igr så den vickade bakåt. Dock har man ju snabba reflexer så man fixade ju de hela ;)
* Ser lite på tv, sen käkar jag lunch.
* Bränner en skiva på datorn, ser made sommar marathon.
* Ser ett The hills avsnitt, sedan kommer mamma och hämtar mig.
* Åker hem, käkar middag och drar till stallet.
* Hämtar in Kira och Smokie, mockar, fyller hö och fixar allt sådant.
* Åker hem och sätter mig framför datorn.
* Går ut med hunden en sväng och passar då på att fota.
* Går in och sätter mig framför datorn igen, går sen ner och käkar.
* Är social med min syster i 1timme, går sedan upp och sätter mig framför datorn ;)


Hahah där har ni nog min dag ganska väl detaljerad med de jag gjort idag ;)

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback