Hoppträning, är det inte då man ska sitta på hästen och inte på backen?

Glömde helt bort att blogga igår, så ursäkta för de ;)

Var iaf till stallet igr morse och släppte ut Kira i hagen och mockade och fixade och så, sen hem och käka och sen krattade jag ihop allt löst gräs som blir på gräsmattan då den är nyklippt :)

Sen chillade jag fram till middags tid typ och sen for jag till stallet igen och hämtade in pållarna från hagen, fyllde vatten ute i hagen osv.

Sen red jag Kira på banan samtidigt som syster red Lady och mamma fick vara fotograf/filmare.

Hoppade även lite och det gick sådär, haha lyckades ramla av henne! Till och med på framhoppningen .. hahahahahahaha!

Hon hoppade ett sådant där konstigt hopp, förklara konstigt?

Hon stannade till framför hindret så jag trodde helt att hon skulle stanna så mitt i allt hoppar hon ett BAMSE HOPP över och jag var inte alls med på de så redan när hon stannade till hängde jag mot hennes högra sidan och sen ba hoppar hon över hindret och jag hänger ännu mer åt höger och när Kira landar åker jag i backen och skrattar nå så sjukt och säger "HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA det där var ju nästan lite roligt, jag brukar ju inte ramla av!"
Kan tänka mig hur fult det ska sett ut irl för sanna och mamma (och Lady om hon räknas i den här situtionen?) som såg de hela! :D Har till och med en halv suddig film på de, hahaha fast dock ser det nästan ut som att jag hoppade av då men de gjorde jag inte. Jag åkte av! :D
I övrigt så var hon rätt fin, var bara rätt stark igr då hon inte hade gått på 2 dagar. Men de gick bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback