It couldn't be more true

Orkar egentligen inte blogga, har ingen motivation till att blogga,
 hade inte minsta lilla motiovation till att skriva in rubriken ens.
 För bara dom orden gör så att tårarna rinner längst efter kinderna.. fyfan..

När jag var i stallet tidigare idag kunde jag nätt och jämt hämta in Kira från hagen utan att känna efter hur ont det gjorde att inte se Lady där.
När jag ridit Kira och kommit in med henne och gått bort med hennes grejor och är påväg till hennes box är jag illa tvungen att gå förbi "Ladys box" och då .. då går det bara inte mer!
Det sorgliga sagan slutade med att jag iprincip sprang bort till Kira box, öppnade boxdörren och kramar mig fast runt hennes hals och gråter.
Finns nog ingen som hade kunnat göra den situationen bättre än hon gjorde.
För hon stod snällt stilla där, minuter efter minuter med mig gråtandes runt hennes hals.
Finns verkligen ingen finare häst än Kira!
Jag älskar dig! <33




Couldn't be more true
Isn't it obvious that I love you..


Kommentarer
Jonna säger:

Vad vill du ha? Namn, adress, personnummer? Vad spelar de för roll?

2010-07-26 | 23:26:59
Bloggadress: http://jonnawallgren.blogg.se/
Jonna säger:

"Hon är ganska hela cool, spelar ingen roll om de fladdrar plast, låter i plåt, rasar snö ner från ett tak bakom henne osv.

Men däremot är hon inte vadn vid att de ligger vattenslangar, och allmänt mycket skrot runt om henne."



Hon är inte rädd för fladdrande plast, om de låter i plåt, rasar snö ner från ett tak bakom henne, men för en vattenslang?

2010-07-26 | 23:30:29
Bloggadress: http://jonnawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback