Jag é glad...

..För jag har fått alla intagningsbrev till gymnasiet nu, å jag är nöjd! :D

Kom in på båda linjerna jag hade som försthandsval, eftersom jag hade ett val utanför kommunen blev ju mitt andrahandsval som mitt första val eftersom det var i min hemkommun. Nåja iaf så kom jag ju in på mina förstahandsval så har jag ngt att klaga över med intagningen? Skulle inte tro så! :D

Har iaf kommit in på Grans och på Teknik. Men nu återstår de bara att fundera vilket jag ska tacka ja till eftersom jag egentligen vill gå båda. Så jag kan nog behöva fundera lite! :)

Iaf så kan jag inte säga annat än att jag är GLAD och STOLT över mig själv som kom in på programmen jag hade som förstahandsval. Jag é iaf sjuuuukt glad att breven kom idag för jag har drömt om dom i flera nätter, pratat om gymnasieintagningen iprincip varje dag. Jag é GLAD! :D


Kommentarer
olivia säger:

hihi jo, taack :D

2010-07-02 | 22:10:28
Bloggadress: http://norrlandsryttare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback