Jag vill vinna en miljon, idag!

Jag vill vinna en miljon, idag tack!
Skulle jag sälja Kira skulle det nog inte heller vara ngt problem..


Jag har nämligen blivit erbjuden att köpa en super fin storhäst på 13 år.
Har fått bilder osv på den och den ser jätte fin ut, och verkar absolut värd sitt pris med tanke på meriter osv.
Mer än så tänker jag inte tala om ;)

Skulle jag sälja Kira skulle det nog inte vara ngt problem att köpa den, men jag vill ju ha kvar henne med..
Dock, senast igr fick jag höra att jag borde köpa storhäst för att jag är lång, av en som såg mig rida henne irl oxå.
Kira är jätte fin, hon är verkligen det men jag är faktiskt 173cm lång och rider en d-ponny. Ibland känns det verkligen att jag är lång på henne och skulle vilja ha en storhäst ist.
Tror till å med mamma börjat "mjukna" lite på storhäst fronten, hon har nog tyvärr oxå fått inse att min längd börjar vara ganska på max.
Det är ganska konstigt, att jag är längre än mamma och pappa. Och ganska mkt längre oxå.

Tror jag ska införskaffa mig en trisslott idag, i hopp om att vinna en miljon..




Kommentarer
warnmark -hästblogg säger:

Sv; Det är kanonfint =)

2010-07-16 | 20:38:31
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/
warnmark -hästblogg säger:

Sv; Så fort jag har fått tag på vinnaren. Annars får jag lotta fram en ny :)

2010-07-16 | 20:40:43
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback