Jävla regn..

Ni förstår mitt humör med tanke på rubriken va? Sååå jääääävla glad! -.-

De ÖS REGNAR! Eller så blåser de som f-n ute..? Äh vi kör på att de regnar, orkar inte gå och dra upp rullgardinen och kolla ut. Ovärt? Känns som de iaf!
Jag som hade tänkt rida Kira på gräs idag, den planen uteslöts ju nu iaf!
Så isf blir de då på banan, men fuck! De regnar och då blir jord -> lera!
Och då är min vita häst -> mörkbrun!
Och då måste min mörkbruna häst som egentligen är vit duscha, och då är hon blöt.
Fyfan! Jag skulle satt på henne ett täcke imorse men då bara blåste de ju lite, FAN!
Nää .. nu ska jag se om de är orkan eller vattenfall utanför fönstret. Törs jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback