Joe Brooks - Superman

Nu har jag precis käkat middag, eller de börjar väl vara runt en timme sen fast de känns som ungefär 20min sen.
Innan dess var jag med syster till stallet och hämtade in pållarna, och dom var värre glada att få komma in från regn/blåst vädret! När jag kom ner till hagen lyfte Spookie huvudet och kollade på mig å så fort jag rörde på mig kom han och Kira galopperandes till grinden med spetsade öron, dom var så otroligt söta så jag kan inte ens beskriva de! :)
Nu ska jag iaf gå och se lite mer av 90210 dvd-boxen, härligt! :)
Puss!

^^

Bilden: Ponnin på bilden är Mr Zeb, en 4-årig? D-ponny korsning, American Paint horse/fjording som min syster ägt för någe år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback