Ke$ha - Hungover

Glömde helt bort att blogga igr kväll så kan skriva lite nu om gårdagens ridpass.
Blev dressyrande barbacka lite efter infarten och sen lite galopp jobb på banan bland alla hinder som står ute och hon var jätte fin! Red inte så länge för det var så varmt, kanske 30-35min? Hon fick iaf kma ut och röra på sig lite :)
Nu ska jag iaf gå ut för de är ju så bra väder. Tänkte fota men kom just på att min syster har min systemkamera och hon är i/ påväg (?) till Umeå så ska jag fota så blir de mobil bilder. Dock borde jag inte klaga för min mobil har ganska hela bra kamera men de är mkt roligare med systemen :)
Nåja, pusspuss!


Kommentarer
Leia ♥ säger:

Det är lätt hänt.

2010-07-15 | 13:26:31
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/
Matilda säger:

Jo visst har jag det! :)

Vad är det för häst du säker? Ålder, utbildningsnivå? Pris osv?

2010-07-15 | 14:44:03
Bloggadress: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback