Keri Hilson - Change me

Nu ska jag göra en sak jag egentligen borde gjort iförrgår, som jag sedan tänke göra igår som istället får bli gjort idag!

Torsdag: Höll mamma hopplektion åt mig - Kira & Syster - Lady i spöregnet, mysigt! ;)
Iaf tränade vi mest att jag ska lägga Kira då så fort jag lättar lite, lite i tyglarna innan hindret så hoppar hon av. Om det så är på tok för långt ifrån. Gick iaf väldigt bra nu då vi tränat det ett tag och både ponnyn och jag vet hur vi ska göra det :) Hoppade mest småkryss när vi tränade det men hoppade sen ett räcke 2-3 gånger som var runt 70cm. :)

Fredag: Blev det ett dressyrpass på banan och sen travade vi över några cavaletti som låg ute, hon var iaf fin och väldigt sammarbetsvillig. :)
Eftersom det var ganska så varmt igr när jag red (även fast jag red runt 17,30 kanske klockan var?) Så lät jag henne inte galoppera ngt igr så hon skulle anstränga sig för mkt i värmen då hon alltid blir så pigg och "på g" efter man galopperat så istället för att hon skulle behöva bli ännu lite piggare så struntade vi i galoppen :)
Tränade mkt volt arb, sluta, skänkelvikning, fram och bakdelsvändning. Hon var iaf jätte mysig igr :)

Nu ska jag strax till stallet och släppa ut henne och hennes kompanjon i hagen och sedan mocka och fixa allt :)
Pusspuss!

(Bilder sen i Maj -> )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback