Lady Antebellum - Need you now

Tror jag måste börja med att säga att jag är helt kär i låten, ojoj så jag letat efter den på spotify! Och det har inte vart de lättaste för jag har inte haft en blekaste aning om vad den hette eller vem som sjöng den.
Men på något udda sätt hittade jag den iaf! Helt underbart! :)

Kira fick vila idag, fast det var vår 3 års dag men det var så oerhört varmt och jag kände verkligen att om jag var häst hade inte jag velat bli motionerad just då. För det var nog upp mot +29, så tror även Kira uppskattade vilodagen lika mycket som jag.
For med mamma och hunden till stugan (Systers hund hade säkert velat kma med men jätte monstret fick stanna hemma, han är för jobbig att ha med. Iaf för mig för han är nå sjuuuukt stark!) ett tag där mormor, morfar och min morbror var.
Hann ner till sjön och tänka bada fast inte var det då jag som badade ;)
Milla (hunden) hoppade glatt ner och simmade runt där ett tag och såg hel lycklig ut!
Sen hann jag käka lite glass och jordgubbar, riktiga jordgubbar från mormors land!
Sen har jag även sett i nya Hööks katalogen som kom i brevlådan idag, fanns lite fina grejor där i som jag gärna skulle vilja ha. Kira vill oxå ha grejor där ur men låter mig välja vad, sicken snäll ponny jag har ;)

Nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen ska jag se film/tv :)
Puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback