När tanken slår dig och du börjar fundera..

När tanken slår dig och du börjar fundera så är de svårt att inte sitta och små lee för sig själv, iaf i mitt fall.
Satt och kollade massa storhäst annonser, som vanligt?
Kan verkligen inte låta bli att fantisera om hur det kanske skulle vara att äga en storhäst, kanske skulle vara rena rama drömmen eller kanske en mardröm?
Nej, men helt ärligt nu, jag skulle faktiskt vilja ha en storhäst. Speciellt under hoppträningar.. och under dressyrträningar och... äh under alla träningar?
Kan någon ba ge mig någon lapp eller ett kort med obegränsat max?
Okej, jag tror ni hajjat att jag vill ha en storhäst vid de här laget, men kunde som inte låta bli att nämna det igen för tanken slog mig just och jag började faktiskt fundera. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback