Stor häst

Jag har funderat..


..Och kommit fram till att mina 173cm ser ganska långt ut på Kira.. :/



146cm (Kira) -> 173cm (jag) = 27cm skillnad..
Kira bär ändå upp långa ryttare hyffsat bra och hon känns större än en ponny, ibland.
Men igr när jag red barbacka och red förbi ett fönster insåg jag att mina fötter hänger under hennes mage..
Jag vill inte sälja Kira, det vill jag verkligen inte och det tänker jag inte heller.
Men däremot skulle jag gärna vilja få en stor häst som är runt 165cm, för till och med på Smokie som är runt 158-160cm ser jag rätt lång ut...



Jag var inte spec lång när jag fick Kira, tror jag iaf inte?
Men på 4 år har jag vuxit ca. 23cm och det är rätt så mkt.
Jag ångrar ingenting med att jag köpte Kira eller så, för hon är underbar!
Det är ju samma för alla ponnyryttare, kanske inte alla men många.
Att man tyvärr växer ur dom tids nog :/
Jag önskar att jag kunde ge Kira några piller så hon blev 20cm större, för hon är verkligen den bästa man kan ha! <3



Finns dagar när jag önskar att man var miljonär
Bara peka och få allt man begär
En papperslapp som plötsligt förvandlas till en jätte skatt
Betydelsefulla som få
Men ju svårare att kunna få
Ge mig krukan med guld
Regnbågens skatt som inte ligger i någons gamla hatt
Om det är för svårt så ge mig bara någon lapp
Eller kanske ett kort med ett obegränsat max


Kommentarer
Leia ♥ säger:

Vilken fin polle! :)

2010-07-08 | 22:13:29
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback