Svar på kommentar

Kommentar: "Gud så jävla snygg sko alltså!!!! :P

Använder du högklackat ofta?

Själv tycker jag de är väldigt jobbigt att gå i de ;)"

 

Svar på kommentar: Eftersom du inte skrev ngn mail eller blogg får jag svara såhär.

Ja visst är skon snygg, annat kan jag ju själv inte säga! Jag använder de då och då, beroende på när jag känner för det. Jag tkr inte de är spec jobbigt att gå i de, beror ju dock på sammanhanget när skorna åker på oxå men jag upplever de inte jobbigt att gå i skor med klack. Beror ju även på hur hög klacken är men för övrigt, så nej jag tkr inte skor med klack är jobbiga men man ska ha dom i rätt sammanhang. :)


Kommentarer
sara säger:

haha görså, menare ;) <3

2010-07-19 | 08:04:29
Bloggadress: http://solmberg.blogg.se/
Therese säger:

Tack för ditt svar, jag verkligen uppskattade det!



Okej jag skulle också vilja kunna gå i högklackat men mina fötter blir som fotbollar och gör så himla ont så jag får hålla mig på marken ;)



Kram Thessan <3

2010-07-19 | 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback