The Hills Spencer..

Igår när jag satt och såg The Hills (som inte alls är ovanligt att jag ser ;) ) Så la jag i alla fall märke till en grej, Spencer's utseende!

Dock har jag inte kommit underfund med vilken säsong det är jag ser, men jag tror det är en av dom nyare.
Nå men i alla fall så i den säsongen ser Spencer Pratt rätt hyffsad ut, och så idag såg jag en bild på han från nuläge. Det är enormt skillnad, en skillnad till det sämre!

Har sett bilder där han ser ut som han gör nu för någon vecka sen men inte tänkt på det så jätte mycket, men när jag senast igår såg The Hills och så nu såg bilden kunde jag ju inte undgå att se det hela. Enligt mig är inte förändringen till det bättre, men man måste ju få se ut som man själv vill.

Såhär såg han ut för någe tag sen och ser förövrigt ut så i The Hills säsongen jag ser nu:



Och nu, bilder tagna för någon dag sen som jag hittade på starlounge så ser han ut såhär:


Kommentarer
warnmark -Hästblogg -Vinn din egen bild utskriven i A4 storlek säger:

Sv; Haha jaa, dom har en hel del och då är inte alla med på bild xD

2010-07-28 | 17:07:45
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback