Airplanes - bob ft. Hayley Williams

Inte på humör för att blogga egentligen.Humöret är riktigt lågt just nu, orkar inte ens tänka klart..

Har sedan efter middagen försökt fundera på vad för gymnasie jag egentligen vill gå, och det är åt helvete svårt att välja! Jag känner mig så liten sådana här stunder, som att jag behöver någon som håller mig i handen och hjälper mig att göra rätt.
Mamma och jag har iaf läst igenom om alla program jag sökt till, kollat vad för kurser man läser och vad man kan välja till. Och för att få en fulländad kombo av det jag vill läsa finns det 50% valmöjligheter för mig.
Antingen går jag gymnasie här, eller så drar jag till Piteå?
Och det är egentligen enbart av ett ämne jag har så mycket beslutsångest, varför finns ångest i alla olika former och slag? Det är ju bara till besvär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback