Ångest.. it's kind of scary!

Satt just och läste lite om gymnasielinjerna jag sökt till, och fick världens ångest på köpet!
Började fundera om jag verkligen sökt till rätt linjer eftersom det enligt mig ska vara lite halv roligt att gå gymnasiet då man själv fått välja inriktning på det hela. Jag menar, de är ju inte som att gå högstadie precis.
Nåja iaf så insåg jag hur jävla mycket lektioner dom har på en vecka, eller snarare långa lektioner.
Visst, jag var medveten om att spec en av linjerna klassas som "plugglinje", men det låter samtidigt väldigt roligt.
Haha det är inte heller första gången jag börjat tveka om linjerna jag sökt till. Jag har ändrat dom 3 gånger under tiden man kunde det. Beslutsångest, eh jo!
Känns mkt "verkligare" nu när man sökt och sen får veta vad man kommit in på för linjer, asså på riktigt inte bara preliminärt. Okej .. det är verkligare nu, men ändå.
Jag har till och med drömt om intagninsbrevet två gånger under en vecka! Haha lite sjukt att man kan drömma om något sådant och ändå få allt att bli så verkligt, eftersom jag drömde om precis de linjer jag sökt till osv.
Nåja, anyway så har jag nog inget mer att skriva om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback