David Guetta - Memories

Gör som alla andra och skriver ett inlägg nu som man egentligen skulle kunna skriva imorgon på morgonen. Men det skulle vara absolut impossible för mig att hinna!
Imorgon är det alltså skolavslutning, tänk att jag går ut grundskolan!
Kommer så väl ihåg dagen jag började 7an och att man kände sig så liten och ynklig jämfört med alla 9or. Jag minns avslutningen i 7an och då jag började 8an på ny skola. Kändes som en befrielse då!
8an var rätt hyffsad faktiskt, kanske för att allting kändes så mkt lättare då och allt var frid och fröjd?
8an är helt klart det roligaste av högstadiet!
Minns dagen jag började 9an klockrent, skulle nog kunna berätta den i sömnen om någon bad mig!
9an har gått ruskigt fort, och jag ska inte ljuga. Men 9an har vart förjävlig tråkig att gå eftersom sådana man känt och litat på visat sig vara någon helt annat och sedan bara sviker och behandlar en som luft!
Jag kan inte ens förstå hur man kan göra så, från att vara iprincip bästa kompisar till att sedan inte ens kunna hälsa åt en, snacka skit, behandla en som luft. Jag är inte arg men jag är JÄVLIGT BESVIKEN!
Nåja, nu är det ju tur att jag har ganska så gott om egen attityd och kan stå upp själv med att säga vad jag tkr och tänker och inte bhr ha ngn som backar upp mig när det blir lite tufft. Jag kan faktiskt sköta det rätt bra själv just pga jag har ngt som kallas självförtronde. Och det är ganska hela bra, något jag är grymt glad över för det har vart till stor hjälp flertalet gånger!

Nåja hur som helst så är det alltså abslutning imorgon, 9G kommer splittras, flertalet kmr väl fälla en tår eller två men ärligt så tror jag inte att jag kommer känna så som dom gör. Vilket jag ser som en bra sak eftersom det inte blir lika jobbigt. Visst det är väl lite motigt att klassen ska splittras .. men sådant händer ju alla klasser.
Nåja, that's it!

Nu ska jag sova, måste upp 5 (!) imorgon för att hinna allt, ojoj klockan var mer än jag trodde. Dax att pallra sig till sängen och dejta kuddarna.
Puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback