Donkeyboy - Ambitions

Var till stallet efter middagen och mockade och fixade till Kira. Sen fixade jag henne då mamma skulle longera henne då jag inte kände mig riktigt i form till att rida, men jag fixade klart henne och skulle gå ut med henne när jag istället för att gå med henne till ridbanan hoppade upp barbacka och skrittade dit henne. Tänkte att jag kunde skritta fram henne barbacka så hon blir rejält framskrittad, men hon var så fin så det blev ett dressyrpass och hon var jätte, jätte fin! :) <3
Travade även över några bommar som låg som en solfjäder och det uppskaddade nog Kira, man riktigt kände hur taggad hon blev.
Men hon var jätte fin iaf min underbara älskade lilla ponny! :') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback