Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie

Dagen har spenderats i Haparanda med mamma och syster! :)
Det hela började med att jag tyckte att vi kunde fara dit för att kunna gå på Jysk och kunna köpa en ny kudde åt mig (och ja, jag har 4 andra som jag oxå sover med men jag behövde en ny! ;) )
Nåja iaf så tyckte mamma inte att man kunde åka dit bara för att köpa en kudde så då blidde det att vi frågade syster om hon skulle kma med och så blev de! Och mot min vilja blev det även Ikea..
Seriöst, hur kan folk gilla att gå på Ikea? Det är ju mer en plåga än ett nöje!?
Jag kan tänka mig att jag mest gick och frågade "kan vi gena här?" "när ska vi gå dit?" "har vi inte sett färdigt på de här nu?" "SUCK!" Haha ngt i den stilen, jo just ja: jag klagade att jag hade ont i fötterna och det kändes som att skorna inte hade ngn sula kvar och att det betydde att vi hade gått där inne nog länge! Dock var inte det till så mkt hjälp.. ;)
Så som räddning hade jag ju en mobil full med musik och ett headset, tur mp3 är uppfunnen! :)

Sen när vi skulle käka på Frasses i Haparanda visade sig då att syster och jag är syskon. SYSKONKÄRLEK! Hahaha eller ngt i den stilen? Vi kom ihop oss och eftersom jag var hungrig blev jag sur. De blir jag ofta om jag är hungrig. Och syster blev offret, hahaha näe men vi började tjaffsa om vart jag skulle sitta när vi åt.
Jag var helt inställd på att jag skulle käka i bilen, mamma och Sanna sa att jag skulle sitta inne på Frasses.
Dock är jag ganska envis ibland och det slutade alltså med att Sanna och jag kom ihop oss och jag gick ut till bilen, utan bilnyckel!
Så jag stod där i kanske 5min? Iaf så kom det en hel flock med skrattmåsar och jag avskyr fåglar! Och där flög dom, en skock över mitt huvud! Ni kan ju tänka er vart jag var tvungen att gå in igen, mot min vilja men för att slippa fåglarna så jo tack!
Då fick jag ju iaf bilnyckeln och fick gå och käka i bilen, haha ;)

Sen på vägen hem, eller hemma? På Coop's parkering när mamma var och köpte mjölk bröt iaf jag och syster yster ihop i skratt! Jag skrattade så jag inte kunde andas och så jag grinade! Så ni kan ju tänka er hur kul i hade, och bara för att tillägga så skrattade jag nästan hela vägen hem så jag skrattade nog totalt i 7min i sträck ;D

Fick iaf med mig lite hem: en rullgardin, 3 tavelramar, kudde, påslakan, lösnaglar, godis och sen vet jag inte om det blev någe mer. Kanske? Har inte packat upp mina grejor från påsarna :)

Nu ids ja iaf inte skriva mer, ska nog sova :)
Puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback