Jag är trött..

.. Så jag ska strax krypa in under täcket och dejta kuddarna, välbehövligt!

Kom hem från stallet för drygt 1½ timme sen :)
Mockat och fixat allt sådant och sen hoppade jag Kira för mamma, gick rätt bra :)
Hade en oxer som jag hoppade snett igenom, bra övning på en pigg pålle! :)
Hoppade runt 80cm då hon och jag inte hoppat på rätt länge, och man kan ju inte börja hoppa högt på direkten. Hon måste ju börja på lite lägre och så höjer man eftersom, så gör iaf jag då jag inte vill att min häst ska få skador/sträckningar för att man stressat upp höjden. Mig spelar det ingen roll om vi "hoppar in oss" på lägre höjder, jag har hellre en hållbar och frisk ponny än en skadad ponny bara för man stressat.

Just nu har jag iaf kollat alla dagliga bloggar jag läser, lyssnar på musik och studerar hur söt min hund är som ligger brevid mig och sover.Hon ser precis ut som ett gosedjur! Fast med andra ord skulle jag kunna besrkiva henne som ruskigt söt, för det är hon min Milla! :) <3

Nå nu ska jag sova, puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback