Jag vill ha..

Jag vill ha ännu en D-ponny, en till liten kompis att utvecklas med :)
Och ja, jag vill ha en ponny och inte storhäst. Visst jag är 173cm lång men finns ju ponnyer som bär upp ryttarna bra och Kira är ett exempel på en sådan ponny :)
Jag vill ha en "kopia" av Kira. En pigg/het ponny som är arbetsvillig och alltid gör sitt bästa, en riktig kompis helt enkelt :)
Nog för att det är omöjligt att ngn skulle vara lika bra som Kira, för jag lovar att jag inte kan värdesätta ngn annan ponny högre än henne. För hon är så mycket mer än bara en ponny. Hon är en riktig kompis! :) <33

Hittade iaf några ponnyer som lät fina, och som gärna skulle kunna få bli min.



Connemara
-98
147cm



Irländsk import
-94 (dock lite väl gammal..)
146cm


Connemara
-00
D-ponny iaf ;)



Belgisk Import
-97
145,5cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback